Klacht: Mijn klacht word genegeerd en Dynafix probeert mij te laten betalen voor iets wat ik niet wil

op 22 januari 2014 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Enkele maanden na aanschaf van mijn samsung s4 las het toestel geen simkaarten meer. Heb het aangemeld bij Dynafix. Zij hebben het defect gerepareerd en het toestel weer opgestuurd. Echter toen ik mijn toestel bekeek zat de camera er verkeerd in gemonteerd. Hoe Dynafix dat voor elkaar heeft gekregen weet ik niet maar de camera leek er bijna uit te vallen. Dit heb ik meteen gemeld bij Dynafix. Mij werd gevraagd om fotos op te sturen. Dat heb ik gedaan en heb daarna nix meer vernomen! Een maand later constateerde ik een barst in mijn scherm. Ik liet het toestel bekijken bij een reparateur en ook zij gaven dat er 1 barst in zat. Nadat ik het toestel aanmeldde bij Dynafix nam ik telefonisch ook contact op en gaf ik aan dat mijn camera beschadigd was bij een eerdere reparatie. Mij werd toegezegd dat de klacht inderdaad binnen is gekomen en dat zij het kosteloos zouden herstellen. Vervolgens kreeg ik fotos met 7! barsten in scherm. Mijn camera werd compleet genegeerd. Ik weigerde de reparatie. Mijn toestel is opgestuurd en ik heb het gelijk weer teruggestuurd en aangemeld dat de camera hersteld moet worden. Het betreft dus een hele nieuwe reparatieaanvraag. In de tussentijd is het koerriersbedrijf van Dynafix mijn telefoon een maand kwijt geweest! Kan er ook nog wel bij. Wij zijn inmiddels op een punt beland waarbij mij word gezegd dat mijn camera NIET hersteld zal worden als ik ook niet de reparatie van het scherm accepteerd. Kortom Dynafix probeert geld uit mij te kloppen voor een reparatie waar ik niet om vraag en weigert haar verantwoordelijkheid te nemen voor een probleem dat door hun is veroorzaakt.

Ik wil dat Dynafix haar verantwoordelijkheid neemt en mijn telefoon hersteld zoals mij is toegezegd.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 06 februari 2014 om 11:26 geantwoord

Geachte Dy NOfix,

Wij zijn samen met u tot een oplossing van uw klacht gekomen en mogen deze derhalve van u sluiten. Mochten wij u echter aanvullende vragen hebben, stelt u deze gerust weer aan ons!

Dynafix WeCare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Dy NOfix