Klacht: Mijn klacht over vandijk is nog niet opgelost

op 20 september 2017 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Vandijk heeft mij niet op het juiste manier op de hoogte gesteld over het inleveren van de school boeken daardoor heb ik een nota van € 470,- ontvangen. Ik heb ook eerder hiervoor klacht ingediend maar helaas zonder resultaat. Ik wil even duidelijk maken dat het gaat om nalatigheid van vandijk ze hadden mij niet gebeld niet post gestuurd maar wel per post op de hooge gesteld over de nota van € 470,-

Als de verstuurde nota ongedaan word

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 20 september 2017 om 09:25 geantwoord

Beste D. Yadgar,

Volgens onze gegevens hebben wij al meerdere keren aangeven dat wij u per e-mail op de hoogte hebben gesteld dat er boeken ingeleverd moesten worden. Bovendien wordt er bij levering van de boeken al aangegeven dat de boeken weer ingeleverd moeten worden. U heeft afgelopen schooljaar voor 2 scholen een boekenpakket ontvangen. 1 pakket is wel ingeleverd. Wij zijn van mening dat u op de hoogte was van het feit dat er boeken ingeleverd moesten worden.

Wij zien geen reden om de schadefactuur te crediteren.

Vriendelijke groet,
Janet
Afdeling klantenservice VanDijk.

Heeft op 20 september 2017 om 09:38 geantwoord

beste Janet,

Zoals u misschien wel weet dat ik bij het boeken bestelen ontzettend probleem gehad vanwege dat ik niet kun via mijn vandijk boeken site kunnen boeken bestelen, daarom heb ik alles telefonisch geregeld maar toch waren de boeken niet optijd ingeleverd. Weet u dan met hoeveel moeite mijn zoon naar de volgende klas is gegaan? Dat weet u zeker dat ik niet de enige ben die ik moeite heb met vandijk dus graag accepteer u nalatigheid en tenminste een deel van het bedrag kunt u dan compenseren!!!

D. Yadgar

Reactie van de melder van de klacht D. Yadgar