Klacht: Mijn klacht over parship

op 08 februari 2018 over Parship in de categorie Datingsites

Geachte heer/mevrouw,
Blijkbaar heeft iemand (ik kan me op dat moment maar 1 iemand bedenken en dat is mijn ex, want die had foto’s van mij en mijn bankgegevens)een profiel aangemaakt op mijn naam en mailadres. Ik wilde dit niet en mijn profiel kon blijkbaar niet worden opgezegd. Vreemd.
Ik heb Parship meerdere keren een mail gestuurd met het verzoek mijn profiel(wat niet door mij was aangemaakt) op te zeggen. Helaas kreeg ik geen reacties van Parship terug, en moet ik nu opeens €222,- betalen, als ik niet binnen 2 weken betaal dan krijg ik te maken met incassoburo.
Ik hoop dat dit netjes wordt afgehandeld en dat ik niet hoef te betalen, voor iets wat ik niet zelf heb gevraagd. Ik hoop dat dit snel en goed wordt opgelost

Als alles netjes wordt opgelost, en ik niet verplicht ben om te betalen voor iets waar ik geen gebruik van maak.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parship

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parship

Heeft op 09 februari 2018 om 11:53 geantwoord

Geachte mevrouw,

Zodra iemand misbruik heeft gemaakt van uw persoons- en bankgegevens, een bestelling op uw naam heeft gedaan, moet u aangifte doen bij de politie en een kopie van de aangifte via e-mail sturen naar klantenservice@parship.nl
Wij zullen met de politie samenwerken en een snelle oplossing vinden.

Met vriendelijke groeten,
Nico Teeuwen
Parship WebCare

Alle klachten die gemeld zijn door Ik hoop dat dit fatsoenlijk wordt opgelost