Klacht: Mijn klacht is tot op heden NIET opgelost!

op 14 augustus 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nogmaals onze klacht is pas opgelost als we een compensatie (geld terug) krijgen op onze vakantie of op jullie kosten een weekendje weg behalve bij Droompark Hooge Veluwe. Ik begrijp niet dat er nu staat dat onze klacht is opgelost deze is echt nog in behandeling i.p.v. opgelost!

Gewenste Oplossing:

Compensatie (geld) of e.v.t in de vorm van een weekendje weg (niet naar Droompark Hooge Veluwe).

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 14 augustus 2017 om 17:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 18 augustus 2017 om 10:11 geantwoord

Wij hebben de foto's inmiddels gestuurd en een nieuwe oplossing aangeboden gekregen namelijk 30% koring op een volgende boeking (waar allerlei voorwaarden aan verbonden zijn zoals vakantie periode uitgesloten, wij hebben kinderen ik bedoel maar). We gaan hier niet mee akkoord. Om het concreet te maken wij willen €250,00 terug! Een weekendje weg hoeft van ons al niet meer. Lijkt mij niet meer dan redelijk. Wij wachten nu op antwoord, maar zijn inmiddels afgeknapt op Roompot/Droompark.

Alle klachten die gemeld zijn door Susanne Binkhorst