Klacht: Mijn kind van 6 jr wordt 3x aan toe onbeschoft aangesproken door een medewerker

op 09 juni 2016 over Total in de categorie Tankstations

Wat doe je als je kind van 6 jr behandeld wordt als een hond, en zelf wordt uitgescholden door een caissière van Total den haag de caland2????
Juist ik heb er wat van gezegd want ik stond er bij en maak 3 x mee dat de caissière over de schreef gaat tegenover mijn kind. De caissière begon tegen mij te schreeuwen en ik had meteen al door dat dit niet gaat werken om met haar in discussie te gaan.
Ik vroeg vriendelijk naar een klachtenformulier. Waarop de medewerker zei ooh bedreig je mij!!! Ze vond het blijkbaar een bedreiging omdat ik een klacht wilde indienen tegenover haar, waardoor ze ook even recht op me af kwam en haar hoofd tegen de mijne hield om mij bang te maken. Toen ze terug liep naar de kassa nadat ze hiesterisch tegen mij deed. Vroeg ik weer netjesnaar een klachtenformulier ” en toen ging ze te ver” ze begon mijn kleine meid van 6 jr uit te maken van kutkind! Mijn kind begin te huilen!! Ik stond voor de kassa en uit frustratie en boosheid gooide ik was mentos op de vloer waarop de caissière mij mishandelde door een hele doos mentos recht in me gezicht te gooien!!!! Ik ben meteen weggegaan. Ik ben nu een dag verder en heb hierdoor de hele dag niet van kunnen slapen. Ik vraag me af wat zo een mens bezielt door een kind uit te schelden!!!

Ik zou nooit tevreden zijn want deze gebeurtenis zal mijn kind altijd bijblijven, de caissière heeft haar zo bang gemaakt dat ze mijn kind afgelopen nacht bij me is blijven slapen omdat ze nachtmerrie kreeg!!! Dus dit is nooit meer goed te maken.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Total

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Total nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jaydenhaag