Klacht: Mijn ING niet beschikbaar

op 17 juli 2012 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 17 juli 2012 om 12:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij vinden het erg vervelend dat er tijdelijk geen gebruik gemaakt kon worden van Mijn ING. Deze problemen zijn ontstaan door uitgelopen onderhoudswerkzaamheden. Mijn ING en iDEAL zijn nu weer volledig beschikbaar. Er kon wel gebruik gemaakt worden van de Mobiel Bankieren App. De ING doet er alles aan om dit in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, Melin - ING Webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door sibdev