Klacht: Mijn hond !

op 13 juli 2016 over Vacansoleil in de categorie Reizen Algemeen

Wij hebben 8 dagen frankrijk geboekt en na 14 uur rijden waren we dan ook afgelopen zaterdag in Bretagne Saint Nic aangekomen. De eigenaar wilde ons direct terug sturen want onze hond ( stafford) is niet toegestaan op zijn park ! Hier in de buurt Schijnt Her wel op andere Parker gedoogd the worden dus precies Pech hier ! Direct gebeld met vacansoleil om een ander onderkomen te zoeken voor ons . Dit was Niet mogelijk ! Ons geld terug was ook geen optie . Ik kom wel een nieuwe Boeking maken op EIGEN kosten .?!?! De eigenaar van de camping Heeft zelf alle hotels in de buurt gebelt of wij er gens terecht konden voor 1 nacht . Want terug rijden na net 14 uur is onmenselijk gevaarlijk! Met een hoop gebel en gedoe mochten we 1 nacht op de camping blijven . Zondag weer alle hotels en campings afgebeld maar allies vol ! Nu zit onze arme hond in een kennel .ALLEEN KOUD EN VERDRIETIG ! Drankzij vakansoleil . Er staat uw hond is WELKOM op de boekingspapieren hoe kom Ik weten dat dit Niet geld voor mijn hond !?! . Ik ha haar straks ophalen en Hellas voor onze kinderen de Vakantie opgeven . Mijn hond is ongelukkig Ik Heb al 4 dagen Niet geslapen van de stress . Kan op geen mogelijkheid van deze Vakantie genieten !

Deze zomer nog ECHT Vakantie vieren met mijn gehele gezin! Dan maar in Nederland war Ik zeer weet dat iedereen Welkom is ! Een midweekje Gelderland Brabant Flevoland kan mij t schelen. Iets ter compensatie voor deze ellende !

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vacansoleil

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vacansoleil nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Samia2002@live.nl