Klacht: Mijn geld terug

Zouhaira op 03 december 2021 over Douglas in de categorie Parfumerie winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had op 25-11-2021 een bestelling geplaats online maar het blijkt dat het artikel niet op voorraad was maar op de website wel want ik kon het artikel gewoon in mijn winkelmandje plaatsen? Ik heb met hun contact opgenomen met de klantenservice dat ze het elke keer te druk hebben en wordt opgehangen. Heb hun benadert via mail maar me mails worden niet beantwoordt? Ik wil mijn geld terug dat is wat ik wil slechte service van douglas dit maak ik voor het eerst mee. Ik hoop dat het probleem wordt opgelost.

Gewenste Oplossing:

Dat ik mijn geld terug wil en of hun ook zelf met mij contact kunnen opnemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Douglas

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Douglas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zouhaira