Klacht: Mijn geld nog steeds niet retour

op 11 oktober 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Vandaag 1 maand terug overlijd mijn oma,as verstrooiing is net week ook al voorbij. Maar,zara vertikt het om mijn 87,50 euro terug te storten!! Had kleding besteld online voor mijn zoon. Deze waren maand terug niet op tijd aangekomen in zara store Den Haag. Dus was ik genoodzaakt om een andere kostuum te kopen voor mijn zoon. Ondertussen, via de site de bestelling op retour gezet. Het is al 11-10-2017 ze slapen letterlijk achter hun desk bij zara klantenservice. Ik wordt van kastje naar muur gestuurd. Ik zelf moest van de medewerkers bewijs sturen van retour bewijs van mijn zara account!! Tot heden hebben deze luie ezels niet gereageerd!! Tot heden wacht ik op mijn geld!!!

Ben nooit tevreden met zara ooit geweest! Ze hebben mooie kleding verder,verder stelletje ezels bij klantenservice!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anju Sital