Klacht: Mijn geld nog steeds niet ontvangen sinds maart 2017

op 25 september 2017 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Ik had in maart 2017 2 blousjes besteld de prijs samen was 226,66 euro. Mijn bestelling was door ASOS zelf geannuleerd door een fout. Ik had contact opgenomen via Twitter en mij werd verteld dat ik het opnieuw moest bestellen en dat ik mijn geld terug zou krijgen. Ik had die twee blousjes opnieuw besteld en weer 226,66 euro betaald. Sinds maart wacht ik op mijn geld. ondertussen heb ik al meer dan 10 mails verstuurd en ik kreeg als reactie dat ik een PDF van mijn bankafschriften moest sturen. Ik heb toen een mail gekregen dat het geld binnen 10 werkdagen op mijn rekening zou staan. Dat is niet gebeurd: Meerdere mails gestuurd en ik kreeg steeds weer te horen dat het team ermee bezig is en dat ik het te horen zou krijgen. Tijdens al deze mailwisselingen heb ik meerdere malen een PDF van mijn bankafschrift moeten sturen. Steeds kreeg ik weer te horen dat het team ermee bezig is. Nu zijn we inmiddels 6 maanden verder en heb ik mijn geld nog steeds niet ontvangen. Ik ben hier klaar mee en ik vind dat ASOS mij steeds probeert te ontwijken en mijn probleem niet wilt oplossen:

Ik ben pas tevreden als mijn geld en dat is 226,66 euro op mijn rekening wordt gestort.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ghazaleh88