Klacht: Mijn geboortekaartjes kwijt gemaakt!

op 13 juli 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zit al dagen en dagen te wachten op de laatste stap in het bestuur proces van kiala: uitlevering van sorteerpunt naar kiala punt. Dit gebeurt maar niet, online contactformulier wordt niet beantwoord, ik heb een half uur telefonisch in de wacht gehangen voor ik het opgaf….. MAAR NOG STEEDS GEEN PAKKETJE. Wat een WAARDELOOS bedrijf een WAARDELOZE service heeft kiala.

Gewenste Oplossing:

1. Bereikbaar zijn voor vragen en klagen
2. Betrouwbare service

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mathijsromme