Klacht: Mijn Fitnes kaart

op 03 juni 2016 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Het wordt ieder maand geincasseerd van mij rekening
Ik kan nooit normaal naar binnen . belachelijk moet elke keer na checken of ik heb betaald.Elke keer moet ik staan wachten tot als een medewerker kom ben nu zat wil me geld terug kan nergens in checken heb klachten ingedien dan maken Maar ben nu zat en wil opzeggen

R.d.Iltes krommehagen 424 3078AN Rotterdam Rek 8520030

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 03 juni 2016 om 08:10 geantwoord

Beste mevrouw Iltes, wij vinden het erg vervelend om te horen dat u, zoals u aangeeft, continue moet controleren of er wel of niet is betaald. Wij herkennen ons echter totaal niet in uw verhaal. Volgens onze administratie zijn uw betalingen namelijk zelden tot nooit mislukt. Tevens is eind december uw laatste check in geweest. Heeft u het wellicht over een ander lidmaatschap dan dat van uzelf? Zou u in dat geval het lidnummer (deze kunt u terugvinden bij de omschrijving van de automatische incasso) van het betreffende lidmaatschap willen sturen naar webcare@fitforfree.nl? Op deze manier kunnen wij uw klacht alsnog in behandeling nemen. Alvast bedankt voor de moeite. Met vriendelijke groet, Bas.

Alle klachten die gemeld zijn door Chubatu