Klacht: mijn ex heeft op mijn besteld maar op zijn adres laten bezorgen

op 11 juli 2016 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

ik ben er in januari achter gekomen dat mijn ex al paar jaar op mijn naam besteld maar het op zijn eigen adres laat bezorgen
ik heb dus otto opgebeld om dit te melden want mijn ex heeft ook een rekening gemaakt op wehkamp en ik ben dus een alleenstaande moeder van 3 dochters en heb enkel een uitkering mijn ex betaald helemaal niks ik kan die maandelijke kosten dus absoluut niet missen maar ben verplicht om te betalen want staat natuurlijk op mijn naam mijn ex is gestopt met betalen nadat ik er achter was gekomen maar ben het er absoluut niet mee eens zijn niet mijn spulen is niet mijn adres waar het is afgeleverd en het enige wat de telefoonniste te melden had dat ik het maar met me ex moet uitzoeken en gewoon moet betalen terwijl ik uit gelegt heb dat ik geen contact met hem wil en kan hebben ze wou niet eens de moeite doen om te kijken of mijn verhaal klopt šŸ™ je kan blijkbaar gewoon bestellen heen op een ander ze naam en op je eigen adres laten bezorgen bij de otto wilt mijn alsjeblieft helpen om van die kosten af te komen en de betaalde rekeningen terug te krijgen..

dat de gemaakte kosten en bestelde producten bij mijn ex zelf worden verhaald en niet bij mijn ik heb nooit wat besteld bij de otto !

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 11 juli 2016 om 09:43 geantwoord