Klacht: Mijn dochter trein uit gezet met vriendin

op 04 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen, Mijn dochter en haar vriendin zijn op 1 oktober voor het eerst een lange rit met de trein gegaan van Dieren naar Oss. Mijn dochter heeft met haar ov chipkaart ingecheckt in Dieren en haar vriendin erbij op omdat ze dan 40% korting kreeg. Tot mijn grote verbazing kreeg ik even later een telefoontje van mijn dochter dat ze door een vrouwelijke conducteur in Arnhem zonder pardon en uitleg de trein uitgezet. Ze had gezegd van….. jullie moeten nu uitchecken en dan weer inchecken. Dat gingen ze doen en toen zei de vrouwelijke conducteur van ….doei en de trein ging zo weg zonder hun! IK vindt het schandalig dat ze zo 13 jarige meisjes de trein uitzet zonder dat ze weten wat ze verkeerd hebben gedaan.De meisjes waren helemaal ontdaan. Ik heb screenshot gemaakt van de ov chipkaart van mijn dochter en je ziet gewoon dat ze ingecheckt zijn……

Gewenste Oplossing:

???

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 18 oktober 2016 om 11:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Sandrakalsbeek