Klacht: Mijn dochter trein uit gezet met vriendin

op 04 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Goedemorgen, Mijn dochter en haar vriendin zijn op 1 oktober voor het eerst een lange rit met de trein gegaan van Dieren naar Oss. Mijn dochter heeft met haar ov chipkaart ingecheckt in Dieren en haar vriendin erbij op omdat ze dan 40% korting kreeg. Tot mijn grote verbazing kreeg ik even later een telefoontje van mijn dochter dat ze door een vrouwelijke conducteur in Arnhem zonder pardon en uitleg de trein uitgezet. Ze had gezegd van….. jullie moeten nu uitchecken en dan weer inchecken. Dat gingen ze doen en toen zei de vrouwelijke conducteur van ….doei en de trein ging zo weg zonder hun! IK vindt het schandalig dat ze zo 13 jarige meisjes de trein uitzet zonder dat ze weten wat ze verkeerd hebben gedaan.De meisjes waren helemaal ontdaan. Ik heb screenshot gemaakt van de ov chipkaart van mijn dochter en je ziet gewoon dat ze ingecheckt zijn……

???

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 18 oktober 2016 om 11:55 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Sandrakalsbeek