Klacht: mijn bestelling was niet geleverd op afgesproken datum

op 12 september 2016 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Daar mijn pakje niet op de afgesproken datum is gelvever
Ben ik met verlof geweest
En toen ik gisteren thuis kwam stond het voor mijn deur
Ik mocht het tevens een mand uitproberen
daar heb ik ook de kans niet toe gekregen
Nu krijg ik vandaag een herinnering van betaling
Alle duidelijk de eenige die ik gekregen heb en geen twee zoals vermeld
op u brief
het bedraag van 169,00 wens ik te betalen
maar niet 201.50
Anders stuur ik alles trug

en dag klant

ten sloten was het jullie fout
Had het pak op tijd geleverd geweest was het betaald geweest voor ik in verlof ging

Ik wacht op een antwoord

ik betaal 169 of ik stuur het trug
tensloten iis het niet het apparaat dat ik bestel had
en is ook duurder

IK wacht op een antwoord en dan betaal ik of stuur het truug

Mvg

Ronssse

ik betaal 169,00 euro en geen frank meer

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 13 september 2016 om 15:16 geantwoord

Geachte mevrouw Dignam,

Hartelijk dank voor uw bericht. In uw e-mail schrijft u dat u een vraag heeft over uw bestelling bij webshop Tommy Teleshopping.
In uw bericht geeft u aan dat u de administratiekosten niet terecht vindt en daarom niet zal betalen. AfterPay hanteert een betalingstermijn van 14 dagen. Na deze betalingstermijn betalingstermijn heeft u van ons een kosteloze herinnering ontvangen. Ook binnen deze termijn hebben wij geen betaling ontvangen. Omdat tijdige betaling is uitgebleven zijn administratiekosten in rekening gebracht, waardoor het openstaande saldo van uw betaaloverzicht momenteel € 201,50 bedraagt. De administratiekosten worden in rekening gebracht conform de betalingsvoorwaarden van AfterPay. Deze betalingsvoorwaarden zijn terug te vinden op de site waar u besteld heeft. Tijdens het plaatsen van de bestelling, heeft u akkoord gegeven voor deze voorwaarden.
AfterPay verzorgt namens webshop Tommy Teleshopping het achteraf betalingsverkeer. Dit betekent dat AfterPay aan de hand van de van uw webwinkel ontvangen bestelinformatie een (digitale) factuur verstuurt. AfterPay is geen partij in de koopovereenkomst tussen u en de webwinkel aangaande het aangekochte product. Indien u vragen heeft over de levering of het retourneren, adviseren wij u om z.s.m. met webwinkel Tommy Teleshopping contact op te nemen.
Zij zijn bereikbaar op telefoonnummer 070 – 65 82 20.
Wij vertrouwen u hiermee van dienst te zijn geweest en hopen dat u in de toekomst weer gebruik maakt van AfterPay.
Monique
Klachtenmanager AfterPay

Heeft op 14 september 2016 om 13:17 geantwoord

wat moet ik doen om het terug te sturen
Wand jullie zijn niet koreckt

Alle klachten die gemeld zijn door john.123