Klacht: Mijn bestelling niet ontvangen

op 05 juli 2012 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet binnen en heb al 2 mails gestuurd en krijg daar gewoon geen antwoord op. Ik vind het raar dat de website niet gesloten wordt door zo’n slechte service.. Al die klachten die je hier al ziet.

Gewenste Oplossing:

Mijn product ontvangen ik heb hem persé nodig.
Ik verwacht dat er contact met mij opgenomen wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 05 juli 2012 om 10:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox.com/MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

Met vriendelijke groet,

De klantenservice
Lightinthebox/MiniInTheBox

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Light in the box beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Maxx52