Klacht: Mijn bestelling komt niet binnen

op 22 januari 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Op 17 november heb ik bij mini in the box voor de verjaardag van mijn zoontje telefoonhoesjes besteld. Nu is hij morgen jarig en moet ik alsnog een hoesje gaan kopen omdat ze maar niet binnenkomen!
Pakketje is natuurlijk al betaald en ik heb al verschillende mails verstuurd maar die zijn nog in behandeling. Het pakketje is ook niet traceerbaar want er zijn geen gegevens bekend behalve dat het met Swissair post is verstuurd.
Hopelijk wordt er nu eindelijk eens uitgezocht wat er is gebeurd want ik durf hier nooit meer iets te bestellen!

Een spoed verzending, die iemand dit eindelijk een oppakt!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

MiniInTheBox.com

Heeft op 15 februari 2014 om 09:12 geantwoord

Beste klant,

Wij hebben het probleem reeds opgelost en tevens uw ticket beantwoord. Als u nog overige vragen hebt, vragen wij u vriendelijk om een nieuw ticket in te dienen bij 'Mijn Bestellingen' op onze site.

De klantenservice
Miniinthebox

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door jordy2002