Klacht: Mijn advies: ” Even geduld hebben…”

op 22 augustus 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Van de een op andere dag had ik blokken op de tv en een zeer trage tot geen internet verbinding. Gebeld en volgens hun protocol alles geprobeerd…dan toch maar een monteur, maar die kan pas 2 weken later! Elke maand betaal ik netjes meer dan 50 euro, maar nu moet ik minstens 2 weken wachten….maar goed. De medewerker stuurde ook nog een nieuwe verdeler/versterker op om te proberen. Dit bleek half te werken, want mijn internetsnelheid was volledig terug… te vroeg gejuicht…het was maar voor 1 dag. Daarna weer alles weg. Vandaag weer 2 keer gebeld, want het advies was om nog eens terug te bellen om te kijken of de.monteursafspraak vervroegd kon worden…de medewerker zei: ik heb slecht nieuws en een advies: nog even geduld… pfffff… (p.s. ik weet de ingangsdatum niet)

Als de monteur eerder komt of mijn storing anderszins eerder kan worden verholpen plus een compensatie voor de dagen/weken dat ik geen (goed) gebruik van de Ziggodiensten heb kunnen maken.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MartijnDaamen