Klacht: Mijn account is al 5 dagen geblokkeerd zonder geldige uitleg, reden of hulp

op 14 september 2018 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

zaterdag kreeg ik een mail met volgende inhoud:

———————————————————————-
We need your help
———————————————————————-

Hello Jo Smeets,

We need your help resolving an issue with your account. To give us time to
work together on this, we’ve temporarily limited what you can do with your
account until the issue is resolved.

We understand it may be frustrating not to have full access to your PayPal
account. We want to work with you to get your account back to normal as
quickly as possible.

What’s the problem?

We noticed some unusual activity in the bank account linked to your PayPal
account.

Case ID Number: PP-007-292-289-072

How you can help

It’s usually pretty easy to take care of things like this. Most of the
time, we just need a little more information about your account or latest
transactions.

To help us with this and to find out what you can and can’t do with your
account until the issue is resolved, log in to your account and go to the
Resolution Center.

Sincerely,
PayPal team
———————————————————————-
Help:
https:www.paypal.combecgi-binhelpweb?cmd_help
Security Center:
https:www.paypal.combesecurity

Please do not reply to this email because we are not monitoring this inbox.
To get in touch with us, log in to your account and click Contact Us at
the bottom of any page.

Copyright © 1999-2018 PayPal. All rights reserved.

PayPal (Europe) S.à r.l.et Cie, S.C.A.
Société en Commandite par Actions
Registered office: 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Luxemburg
RCS Luxemburg B 118 349

PayPal Email ID PP1589 – a9c0109c28f59

Deze mail las ik maandag, en op staande voet heb ik mij ingelogd en een afschrift van mijn bankrekening doorgestuurd.

Toen ik 2 dagen daarna nog steeds geen toegang had tot mijn account heb ik paypal gebeld en hun gevraagd wat er aan de hand was. Ze zeiden dat hun support dienst het druk had en dat het tot 72 uur kon duren.

Dus ik veronderstelde dat ik donderdagavond weer toegang tot mijn account zou hebben maar dit was niet het geval.

Vanmorgen belde ik hun vol goed vertrouwen dat de receptionist(e) zich zou verontschuldigen voor het overschrijden van de deadline, een paar klikken zou doen en ik verder kon gaan met mijn online aankopen.

Niets was minder waar. De dame aan de lijn zocht mijn gegevens op en wist mij te vertellen dat mijn document goed ontvangen was maar de nazichtdienst het heel druk heeft en er nog niet aan toe was geraakt.

Ik vroeg haar dan om hun in te lichten dat dit dringend was en hun eigen deadline al overschreden was en ik kreeg als antwoord dat het enige wat ik kan doen wachten is.

Dit is mijn enige online betaalmiddel voor diensten die geen maestro kaart aanvaarden en de manier waarop de klantendienst absoluut geen hulp biedt is onacceptabel.

Gewenste Oplossing:

Zodra mijn account weer in werking is ben ik volstrekt tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J2104