Klacht: Mijn account

Ahmad-Fadel-Ali-744283473 op 10 oktober 2020 over Bunq in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Opeens ben ik geblokkeerd van bunq zonder reden en niks verkeerd gedaan ik ben 16 en heb toestemming van me ouders voegd 18 plus en ik wil ook een bunq klant willen zijn of ze me kunnen deblokkeren. šŸ™ me mail is

[email protected]

Groetjes: Ahmed Fadelali

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden met bunq redenen over mijn klacht is alleen omdat ik geblokkeerd ben zonder reden en niks verkeerd gedaan. Ik zal blij zijn als klant dat bunq me kunt deblokkeren naam Ahmed Fadelali

Mijn bunq mail is: [email protected]

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bunq

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bunq nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ahmad-Fadel-Ali-744283473