Klacht: mijn abonnement met bijbehorende toestel

op 21 januari 2014 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Sinds begin dit jaar heb ik een nieuw abonnement met leasetoestel bij hi. Helaas valt mijn toestel regelmatig uit. Hij is al voor reparatie geweest, niks gevonden, en ik heb een maand abonnementskosten compensatie gehad. Helaas blijft het voorkomen dat mijn toestel spontaan uitvalt en automatisch opnieuw opstart. Ik kreeg verschillende uitleg van de reparatiedienst en kpn zelf. Echter conclusie, we kunnen niks voor, u doen. Uw toestel is verouderd en kan de huidige apps niet aan. Ok, dat zak maar dan voldoet mijn abonnement niet meer aan mijn eisen en zou ik hef graag, ontbonden zien zodat ik een abonnement kan kiezen,die wel waar voor mijn geld biedt.

Een ander toestel die wel kan wat er bij mijn abonnement past en s eed populaire apps aan kan. Ik gebruik eigenlijk alleen whatsapp, facebook en marktplaats.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joke.heerema1978