Klacht: Mijn abonnement bij de oude aanbieder is niet opgezegt en betaal ik dubbel

Klacht kpnMassing op 12 december 2019 over KPN in de categorie Alles-in-1

Vanaf juni 2014 heb ik een contract Alles-in-1 afgesloten bij KPNI. In het contract heb ik toestemming gegeven voor het opzeggen van mijn oude contract bij de vorige aanbieder ( kabelnoord)
Helaas hebben hun nooit een opzegging ontvangen en betaal ik al de jaren bij 2 aanbieders.Ik had geen idee van het feit dat ik Kabelnoord niet meer nodig had omdat er net glasvezel is gekomen en ik van mening was dat dit apart moest betaald worden.Ik heb er geen verstand van deze dingen maar u als aanbieder wel. Ik ben er vanuit gegaan dat de beloofde van KPN om een makkelijke overstap te regelen zonder dat ik iets moest doen ook zo zou gebeuren.

Als KPN geen opzegovereenkomst had met kabelnoord dan moet ik hierover geïnformeerd worden om het zelf te doen. Dit is niet gebeurd!

Ik zou tevreden zijn met een terugbetaling van de kosten 21.50maand over de periode juni 2014 tot oktober 2019

Ik hoop, dat dit ook gebeurd,
Met vriendelijke groeten, Barbara Massing

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Klacht kpnMassing