Klacht: mij tot 4 keer terug laten komen voor een product dat niet aanwezig is.

op 12 april 2018 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmorgen ging ik vol goede moed weer naar kruidvat voor de olaz regenerist anti age. Dit keer hadden ze 1 potje maar dat kon niet verkocht worden. niet voor 50 % en de vraag zet het maar opzij dan kom ik donderdag terug dan weet ik tenminste zeker dat er dan nog 1 potje is voor het geval dat het weer niet mee komt met de vracht.Maar dit was ook niet mogelijk.
Want nl ongeveer een maand geleden met de reclame van olaz was er helemaal niks en hebben ze mij 3 keer terug laten komen. Dus ik was nu al blij dat er 1 potje stond.
Lichtelijk teleurgesteld ging ik toen maar op zoek naar de bellenblaasvulling, ook deze was niet in de winkel zei ze.
Achter mij stond een klant en die mocht ook donderdag terug komen want wat zij nodig had was er ook niet.
Helaas is er ook weinig personeel aanwezig in de winkel, ze zijn er wel maar niet zichtbaar.

Als je klanten wilt verliezen in Gemert dan moet je vooral zo doorgaan.
Ik heb al verschillende mensen horen klagen en ik ben niet degene om meteen te schrijven maar vandaag was het me teveel.

Gewenste Oplossing:

Als ik gewoon 2 potjes olaz regenerist kan kopen zoals in de reclame wordt beloofd.
En dat het personeel mij geen vierde keer naar huis stuurt zonder enige medewerking.

Alle klachten die gemeld zijn door