Klacht: Mij niet adresseren obv echte naam, maar naam van persoon die blijkbaar op mijn adres pakketje heeft besteld

op 27 september 2017 over Accountorgroep in de categorie Incassobureaus

Er is een tijdje geleden door een buurvrouw een pakketje aangenomen gedresseerd aan mijn adres. Ik heb dit niet besteld en niet aangenomen. Ik heb meerdere malen contact met bol opgenomen en de situatie uitgelegd. Tevens gezegd dat vanwege druk werk in buitenland. Niet tijdig kon retourneren (tevens gevraagd om imstructies te sturen zodat mij zo min mogelijk werk kost aangezien ik HELEMAAL NIETS met de bestelling te maken heb.

Toch een incassobrief op mijn adres. Dan willen ze bij bol dat ik ook nog de incassobureau contacteer. Er is bij bol iets fout gegaan en daar maken ze dan mijn fout van. Het kost mij dus tijd en geld om op te lossen. En zelf niet eens fatsoen om tijdig te reageren terwijl ik meerdere malen klantenservice bol gebeld heb.

Daarnaast als ik wat bij bol bestel betaal ik altijd vooraf en niet via acceptgiro.

Ik heb contact opgenomen met Accountor incasso bol.com en ondanks dat ik telefonische en via email geprobeerd heb uit te leggen dat ik de persoon in kwestie niet ben blijven zij mij aanschrijven onder de naam van degene die het pakketje onder mijn adres heeft besteld. In mijn email adres is ook een duidelijk een geheel andere naam zichtbaar.

Ik wil verontschuldiging en tegemoetkoming voor tijd en frustatie hierom

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Accountorgroep

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Accountorgroep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marcelwl