Klachten over Accountorgroep

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Accountorgroep in de categorie Incassobureaus. Bovenaan deze pagina staat het aantal... Lees meer >

Statistieken van Accountorgroep in de categorie Incassobureaus

4 klachten gemeld
1.2 /10
6 stemmen
6

Tijdslijn

In de hoek gedreven door kpn, bol.com en accountor

Klacht van op 17 oktober 2017 over Accountorgroep in de categorie Incassobureaus

Doordat ik door KPN al maanden zonder telefoon/internet zat en ik probeerde dit probleem op te lossen, heb ik lang niet mijn rekening bij bol.com kunnen betalen (omdat ik ook niet kon internetbankieren). Zodra ik de overstap naar een andere... Lees meer

Er is een tijdje geleden door een buurvrouw een pakketje aangenomen gedresseerd aan mijn adres. Ik heb dit niet besteld en niet aangenomen. Ik heb meerdere malen contact met bol opgenomen en de situatie uitgelegd. Tevens gezegd dat vanwege druk... Lees meer

onredelijk redeneren

Klacht van op 23 februari 2017 over Accountorgroep in de categorie Incassobureaus

Altijd een trouwe klant geweest bij bol.com tot heden. Door omstandigheden een betaling over het hoofd gezien, nadat wij de laatste herinnering kregen hebben wij het openstaande bedrag gewoon betaald. Nu kreeg ik na een aantal dagen toch een mail... Lees meer

Op vrijdag 4 november 2016 heeft één van de medewerkers van Bol.com mij telefonisch toegezegd het incassotraject te laten vervallen. Dit heeft de medewerker schriftelijk aan mij bevestigd. Tot mijn verbazing ontving in kort daarna alweer een nieuwe dwangmail met... Lees meer

Teveel Incassokosten

Klacht van op 19 november 2015 over Accountorgroep in de categorie Incassobureaus

Dit bedrijf overtreed steeds de wet op de incassokosten namens hun opdrachtgever Bol.com Ik krijg nu 4 vorderingen die ik overigens gewoon moet betalen en hun gaan dan 4x incassokosten rekenen i.p.v alles bij elkaar optellen, waardoor de incassokosten maar 1... Lees meer