Klacht: MIDWEEK TWW VAN 848 EURO EN NIETS WAS OK!

op 17 augustus 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zijn al 5x op vakantie geweest in de roompot en telkens alles top, nu zijn we geweest van 7 t/m 11/8 en alles was vies en vuil.

We kwamen aan in onze bungalow en het babybedje was zooooo vies, het laken dat rond de matras was was zwart en beschimmeld, toen ik de babymatras omdraaide was hij vol met plekken van ingedroogde urine en schimmel, onmiddelijk naar de receptie dit gaan melden, er werd een ander bed gebracht en ook deze matras was vol vieze plekken, de derde was proper.

De douche lag nog vol zand en het zeepbakje was nog gevuld met resten van de vorige.

Op de bovenverdieping moesten 2 volwassenen slapen in een kinderbedje (80cm breed) en er was ook maar enkel een kinderbadkamer en toilet, niet erg confortabel voor volwassenen.

We zijn alle dagen gaan eten in het restaurant, de 1ste dag moest ik het papje opwarmen in de microgolf, ik vroeg hoe hij werkte, ze zeiden me, dat weten we niet duw maar op al de knopjes, deze was ook zeer vies binnenin, ik vroeg hen of ze hem konden proper maken, de dag nadien gingen we weer eten en de microgolf was nog viezer. De bediening van het eten liet lang op zich wachten en voor de rekening moesten we soms 3 kwartier wachten. Toen mijn man een ijsje met banaan vroeg, kreeg hij twee bananen erop die voor de helft echt rot waren, ik zei dat wij dit niet wilden eten en hebben hem terug gegeven, hoe kunnen ze zoiets op tafel durven te brengen.

Ook waren wij elke dag met 4 personen om te gaan eten en telkens kregen wij maar 1 bakje friet bij ons eten voor alle 4, als we nog wilden moesten we het vragen, waarom niet elke persoon zijn frietjes tesamen?

Na dit alles kregen we een bon twv 50 euro om te gaan eten in het restaurant, net of dit alles ok kon maken.

Graag uw visie hierover, want dit kunnen wij echt niet tolereren, we hebben 848 euro betaald voor een midweek, toch niet weinig hé.

Groetjes,

Kim Röttger
kimpie8@hotmail.com

Gewenste Oplossing:

ik wil wel een deel van ons geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 22 augustus 2017 om 11:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door kimpie8