Klacht: microsoft office pakket t.w.v 109 euro

op 11 januari 2014 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Heb op 09.01.2014 een Office pakket gekocht.Dit wide ik volgens jullie instucties activeren lukte niet.Ben op 10.01.2014 met mijn Computer naar Heerlen gegaan.Jullie personeel lukte het ook niet.Zij hebben Microsoft gebeld en er bleek dat deze code reeds in gebruik was met een aangemaakt account.Een zekere Ricardo heeft ons geholpen en van een andere vent werden we nog aangesnauwd dat als het niet sneller ging we nog moesten bijbetalen.Achteraf bleek nog dat het Office pakket niet in een orginele verpakking zat.Normaal zou er plastic omheen moeten zitten wat wij niet wisten.Wij gaan er normaaal vanuit dat de verkoper die ons het pakket verkoopt ons de orginele verpakking geeft en de kassa had dit ook moeten zien.Ik ben als het ware slachtoffer van bedrog Maar word bij Media Markt behandeld als een dader en ook nog behandeld als een varken en vragen ook nog geld bij te leggen bij bedrog.Wie betaald ons dan de tijd ,ergernis,bezine en parkeerkosten?

Will persoonlik contact opnemen met een hogere baas .Heb ook in de winkel gevraagd 2 keer een baas te willen spreken.Wat had u in mijn situatie gedaan als het niet u fout was wat er g
ebeurd was en ook nog behandeld word als een stuk strond

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hausoul