Klacht: Microsoft cloudservice onedrive

op 08 september 2016 over Microsoft in de categorie Software

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Om zeker te zijn van de continuïteit van mijn onderneming heb ik gekozen voor de “one drive” cloudoplossing van microsoft met de vele automatische back-ups. Nu moet er een back-up terug gezet worden omdat mijn bestanden in de cloud versleuteld zijn, dit duurt voor een onderneming veel te lang! ik kan nu niks meer! Helaas is de support alleen in het engels te bereiken, ook slecht bereikbaar

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als ik snel een backup terug heb zodat ik verder kan met ondernemen.!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MBSengineering