Klacht: mickela

op 24 mei 2020 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Mail komt geregeld niet aan. Tele2 doet niets aan klacht en schuift dit af. Verwijst naar hun alg.voorwaarden

Regelmatig komen mails bij mij niet binnen, die naar een account van zonnet (nu Tele2) gestuurd worden. De afzender krijgt geen foutmelding, en ik weet niet dat mij een mail is gestuurd. Ik heb dit al diverse keren gemeld bij Tele2. Zij zouden dit naar de technische afd.sturen,maar vervolgens hoor ik niks meer.
Eerst wordt er gezegd dat het aan de afzender ligt, maar aangezien dit bij tientallen verschillende afzenders gebeurt, kan dat niet het geval zijn.
Dan wordt er gezegd dat de afzender een verkeerd mail adres intypt. Maar het gebeurt ook bij mensen die op een door mij gezonden mail reageren. Ik heb afz. al toegevoegd aan goedgekeurde adressen.
Als de afz.dezelfde mail verstuurt naar een gmail account, komt de mail wel aan. Duidelijk dus dat dit aan Tele2 ligt.
Nu verwijzen ze naar de voorwaarden dat Tele2 niet kan garanderen dat mail ook daadwerkelijk aankomt.
Zij zeggen dat ik de afzenders maar moet benaderen als een mail niet aankomt. Maar hoe weet ik dat de afzender een mail heeft gestuurd???
Zij adviseren mij een ander mail adres te gaan nemen. Dat is nog eens afschuiven.

Alleen maar ‘oplossingen’ dat ik of de afzender iets moet doen ipv zelf het probleem te onderzoeken en op te lossen. Ze onderzoeken het zelfs niet. Schandalig, wat een machtsmisbruik!!

Van mail adres wisselen zou betekenen dat ik zo’n 1000 bedrijven een mail adres wijziging moet gaan sturen, en allerlei accounts bij o.a. webwinkels moet gaan aanpassen.

Als al mijn mail gewoon binnen komt om het gebruikte zonnet account.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mickela