Klacht: Mevrouw Engels

op 12 januari 2014 over nefit in de categorie Verwarmingsbedrijven

per 20 december 2012 werd in mijn appartement een Nefit ketel geplaatst. Van begin af aan wordt mijn woning niet warm. Mijn buren, die hetzelfde appartement hebben als ik, hebben in 2013 – 1118 m3 gas verstookt en ik 2.769 m3.
Het wordt niet warm in mijn woning en tussendoor koelt de temperatuur af tot 18 graden. De vlam op de thermostaat blijft altijd aan. Ik begrijp dat Houtappels hier zelf geen raad mee weet. Onlangs zei de monteur dat hij het ook niet wist. Wat is hieraan te doen?

Ik denk dat hier een professional aan te pas moet komen die alles een doormeet en kijkt, of de ketel wel geschikt is voor mijn woning. In mijn eerdere woning had ik ook een Nefit ketel en dat tot volle tevredenheid.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door nefit in behandeling genomen

Bericht van nefit

3 jaren geleden - Beste mevrouw Engels, Wij vinden het bijzonder vervelend te vernemen dat u uw woning niet warm krijgt. Wij zijn dan ook blij u te kunnen melden dat wij inmiddels een verzoek van uw installateur hebben gekregen om een monteur van Nefit in te plannen. Hopelijk kunnen wij zo, samen met uw installateur, de oorzaak van de problemen achterhalen. Wij nemen contact met u op om een afspraak te maken. U kunt ook altijd zelf met ons bellen op telefoonnummer 0570-678500, ook in geval u nog vragen mocht hebben. Met vriendelijke groet, Nefit Afdeling Consumentenservice

Bericht van nefit

3 jaren geleden - Beste mevrouw Engels, Op 23 januari hebben wij u bezocht en een advies uitgegeven. Heeft dit inmiddels tot een oplossing mogen leiden? Nefit Afdeling Consumentenservice

nefit

Heeft op 31 maart 2014 om 13:41 geantwoord

Beste Mevrouw Engels,

Voor zover wij kunnen nagaan hebben wij geen reactie meer mogen ontvangen op het door ons gedane advies. Wij gaan er daarom van uit dat het probleem inmiddels verholpen is via uw installateur. Mocht dit toch niet het geval zijn of hebt u nog vragen, dan kunt u ons bereiken op telefoonnummer 0570-678500 of via consument@nefit.nl

Nefit
Afdeling Consumentenservice

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat nefit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Lengels