Klacht: mevrouw

op 22 december 2012 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

ik heb een draadloze intercom/deurvideo besteld, maar een bedraad toestel ontvangen. Ik kan daar niets mee. Ik heb het niet geaccepteerd maar meteen aan de bezorger teruggegeven voor retourzending. Tot mijn verbazing kreeg ik ook nog een rekening voor transsportkosten en invoer belasting te betalen.Hetgeen mij niet van tevoren verteld is. Ik heb mijn geld teruggevraagd maar tot op heden nog niets terug ontvangen
Ik heb geen fototoestel. Ik ben 85 jaar en zou niet weten hoe ik verder moet handelen.

Als het omgeruild kan worden voor een draadloos toestel (bv. nr. 00465649)en indien dat niet kan, wil ik mijn geld teruggestort zien. Ik heb geen fout in de bestelling gemaakt en duidelijk om draadloos gevraagd.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 31 december 2012 om 03:22 geantwoord

"Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox.com is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak, we zoeken graag met u naar een passende oplossing.

Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De Klantendienst
Lightinthebox
"

Alle klachten die gemeld zijn door s.lindner