Klacht: mevr. S.Cremers-Bekker, Kerkhovensesteenweg 184, 3920, Lommel, Belgie. Email: cremers@dusouriredoux.com. Telefoon: 0032 11391909.

op 17 januari 2014 over ING in de categorie Banken

Op 5 november 2013 heb ik via internetbankieren een overschrijving gedaan naar Temecula in Californie van 102 USD t.n.v. Carol S.Johnson. De cheque is daar nooit aangekomen. Toen ik er bij de ING naar informeerde werd mij verteld dat ik voor een cheque toch rekening moest houden met 30 dagen. Dat heb ik gedaan. Na 30 dagen heb ik weer contact opgenomen en er werd mij verteld nog even geduld te hebben. Vervolgens was mijn geduld op en heb ik 9 december opdracht gegeven om aan officieel onderzoek te starten. Dat is nu 5 weken geleden en ik heb taal nog teken gehoord. Niet eens een officiele bevestiging dat mijn klacht in behandeling is genomen. Ik heb een paar keer telefonisch geinformeerd naar de stand van zaken, maar iedere keer werd mij verteld dat ze er mee bezig waren. Waar ze mee bezig waren en de stappen, die ze tot nu toe genomen hadden, is mij niet medegedeeld. De mensen uit Temecula, Californie, zitten nu al ruim twee en een halve maand op hun geld te wachten en dat vind ik ontoelaatbaar. Ook mijn geloofwaardigheid naar hun toe wordt op deze manier in twijfel getrokken. Langs deze weg wil ik mijn ongenoegen kenbaar maken. Dit is geen stijl om met klanten om te gaan. Graag een snellere reactie van jullie dan tot nu toe.

Dat mijn geld van 91,15 euro wordt teruggestort op mijn rekening, zodat ik de mensen zo spoedig mogelijk opnieuw kan betalen.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 17 januari 2014 om 15:37 geantwoord

Beste Hummelke,

Ik kan me voorstellen dat je graag meer duidelijkheid wilt over de betaling die je per cheque gedaan hebt naar het buitenland.

Helaas heb ik op dit moment niet genoeg gegevens van je om na te gaan wat er aan de hand is.

Ik adviseer je dit bericht opnieuw te plaatsen, maar dan in het afgeschermde deel jouw Betaalrekeningnummer te plaatsen, zodat ik dit verder kan uitzoeken. Als je deze gegevens niet online wilt delen, is het uiteraard ook mogelijk je bericht op een andere manier kenbaar te maken. Via http://www.ing.nl/particulier/klantenservice/contact/index.aspx kun je al onze contactmogelijkheden terugvinden.

Voor nu zet ik deze klacht op opgelost, omdat ik op basis van deze gegevens dus niet genoeg informatie hebt. Graag verneem ik je bericht opnieuw, zodat ik je wel kan helpen.

Ellanoor
ING Webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Hummelke