Klacht: Mevr M. Hendrix

op 12 september 2018 over Makro in de categorie Groothandels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een stofzuiger gekocht en voor deze aankoop aan 2 medewerksters gevraagd of ik hem mocht proberen en als hij niet aan de verwachtingen voldeed, of ik hem dan terug mocht brengen. Kreeg een volmondig ja.
Ik breng hem terug na een paar dagen en de medewerkster vd klantenservice zei dat ik hem niet terug mocht brengen.
Ik vraag hoe had ik hem dan kunnen testen, haar antwoord was dat ik dit op t internet had moeten lezen wat de mensen van het ding vonden.
Klacht naar hoofdkantoor gestuurd deze zeggen ook dat ik hem niet mag ruilen.
Dit vind ik erg klantonvriendelijk daar ik het gevraagd heb aan t winkelpersoneel of ik hem mocht ruilen.

Gewenste Oplossing:

Ik zou t fijn vinden als ik hem alsnog mag terug brengen met desnoods een tegoedbon.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Makro

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Makro nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mmph