Klacht: Mevr.

op 19 juli 2012 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb vandaag geld getracht te pinnen bij geldautomaat van u ,autommaatnr. S5A350,kreeg de transactiebon en het bedrag is van mijn rekening afgeschreven maar geen 150 euro.Ben naar het dichtsbijzijnde ING kantoor gegaan die vertelde dat er meer klachten waren van deze pinautommaat endat ik het bedrag binnen 3 werkdagen terug gestort krijgt,vind dot niet normaal,er staat ING op de automaat deze staat bij AH maar zowel AH en ING nemen geen verantwoording.

Gewenste Oplossing:

Dat dit bedrag direkt op mijn rekening terug gestort wordt en het ING logo van deze automaat af gaat als ING hier niets aan kan doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 19 juli 2012 om 16:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben melding gemaakt van de problemen met de Geldautomaat. Het bedrag wordt binnen maximaal drie werkdagen terug gestort. Meestal is dit sneller. Wij kunnen dit proces niet beïnvloeden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van ING beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door serixabe