Klacht: Metro 51

op 15 december 2017 over GVB in de categorie Openbaar Vervoer

Al de afgelopen twee weken is er geen metro die op tijd rijdt,al rijden er verschillende busjes van de GVB langs je krijgt niet eens info of over een alternatief te horen,nee hoor het probleem ligt bij ons we moeten zelf maar een oplossing vinden,nee ik vind dat in NL na een paar dagen sneeuw het openbaar vervoer al niet meer normaal functioneert hoe doet men dat in sweden en oostenrijk etc waar t constant zulk weer is en er nooit storing is?wel raar he zorg voor verwarmde wissels of dergelijke,maar het lijkt gewoon of het jullie niet interesseert hoe is t mogelijk dat er wel al 4 metros richting westwijk gaan en niet terug komen?ik reis zelf al jaren met het GVB vanaf dat ik een jongetje van een jaar of 12 was en nu 28 ben maar dit heb ik nog nooit meegemaakt en zo raken jullie toch langzaam maar zeker reizigers kwijt,hoeveel mensen ik gisteren op de sportlaan hun gal heb horen spuwen dat waren er een boel hoop dat jullie hier een nette en snelle oplossing voor vinden want ik heb afgelopen week behoorlijk wat geld misgelopen en waardoor een metro lijn wat eeuwen oud is maar het slechte weer niet kan handelen of dergelijke.

Foto hieronder word steeds aangegeven dat de metro binnen no time verwacht kan worden op zich best apart als er dan anderhalf later nog geen metro te bekennen is dit omdat er over 1,5 jaar gestopt word met de lijn dit mocht toch niet betekenen dat er daardoor geen onderhoud.meer gedaan word want 1,5 jaar is best nog een aanzienlijke tijd en als dat mis gaat tot die tijd verlies je toch wel naam als grote maatschappij

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GVB

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GVB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ritchievv