Klacht: Meten met 2maten

op 03 oktober 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Wij zijn verhuisd. Door een fout van tele2 hebben wij 2weken langer moeten wachten op de levering op t nieuwe adres. Meerdere malen contact gehad met de klantenservice,werd er verteld dat ik inderdaad gelijk had. Op aanraden van de klantenservice 2maal een vergoedingenformulier ingevuld en erna een klacht. Bij de afhandeling van mijn klacht werd er op mijn voicemail ingesproken dat ik recht had op een vergoeding van de 2weken. Ik bel naar de klantenservice met de vraag hoe deze vergoed gaat worden..zegt die jongen doodleuk dat ze niet gaan vergoeden. Ik ben het hier niet mee eens en vind dat ik recht heb op een vergoeding. Door een fout van jullie hebben wij 2weken langer op de levering moeten wachten en een hoge telefoonrekening omdat er geen internet was. Ook ben ik van het kastje naar de muur gestuurd en inmiddels al bijna anderhalve maand bezig om een vergoeding te krijgen!

Een maand geen kosten in rekening brengen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sylvana ten Holt