Klacht: Met Hotelgeschenkvoucher duurder dan zonder

veronakje op 01 maart 2018 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

In mijn kerstpakket zat een mooie (kortings) voucher van Hotelgeschenk en daar Staat op speciaal voor u.
Deze verzilverd en een boeking gedaan voor za 10 op zo 11 maart.
Zonder ontbijt alles bij elkaar 65 euro betaald ontbijt erbij is 15 p.p dus zou ik uitkomen op 95 wat ik erg duur vindt en teveel geld voor ontbijt.

Na mijn boeking gekeken wat het zou kosten zonder voucher en tot mijn grote verbazing zou dezelfde kamer dezelfde dag incl ontbijt 80 euro kosten.

Via mail contact gezocht met fletcher en dit was hun antwoord :Hartelijk dank voor uw e-mail.

Met de vouchers bent u altijd verzekerd van een vast bedrag en deze kunt u zo hoog en laag maken als u zelf wenst. Vooraf wordt aangegeven welke kosten u extra kunt verwachten op het moment dat u voor een vier sterren hotel kiest of kiest voor een verblijf op vrijdag of zaterdag.

Uw voordeel of nadeel wordt achteraf niet gecompenseerd na een gemaakte boeking.

Gebeld met deze mevrouw en bleven bij het antwoord geen compensatie geen korting er wordt Niks gedaan ik kon mailed naar gastensupport.
Dit gedaan en dit was het antwoord:
Wij hebben uw e-mail d.d. 1 maart 2018 in goede orde ontvangen.

Wat vervelend dat er enige verwarring is omtrent de bijkomende kosten bij het boeken op basis van voucher.

Wij hebben met aandacht uw e-mail gelezen en wij willen graag hierop reageren:

Fletcher Hotels biedt het gehele jaar acties aan via winkels, online aanbieders, Fletcher Nieuwsbrieven en reguliere boekingen zoals arrangementen via www.fletcher.nl, en uit ons aanbod maakt u zelf de keuze.

Uit uw e-mail hebben wij begrepen dat u voor Fletcher Vouchers heeft gekozen, zoals u wellicht heeft gelezen in de voorwaarden is er tegenover elke verkochte voucher een aantrekkelijk aanbod kamers beschikbaar gesteld. Tevens is er per hotel een deel van het aantal kamers ter beschikking gesteld voor deze actie. Voor deze vouchers op de speciale actiewebsite is een andere beschikbaarheid dan de beschikbaarheid voor reguliere boekingen.

De Fletcher vouchers zijn geldig voor een standaard 2-persoonskamer zonder ontbijt voor alle 3* en 4* hotels m.u.v. Fletcher hotel Amsterdam, echter u heeft de keuze met bijbetaling voor een ontbijt, ontbijt en/of diner, weekend toeslag, 4* toeslag en ruimere of luxere kamer te boeken. U kunt het zelf zo duur/zo goedkoop mogelijk maken.

In de online webshop kunt u voordat u tot aankoop van vouchers overgaat, eerst de voorwaarden lezen en hiermee gaat u accoord. Wij gaan ervan uit dat u deze voorwaarden heeft gelezen.

Elke actie met vouchers heeft een andere beschikbaarheid en andere actievoorwaarden.

Uw voucher voor een overnachting zonder ontbijt vertegenwoordigt een waarde van € 79,00. U heeft hiervoor slechts ca. € 30,00 betaald, uw voordeel is € 49. Derhalve staat de voucherprijs voor u vast en alle andere tarieven gaan op en neer. Het kan soms in het voordeel zijn en soms in het nadeel. Met uw voucher heeft u altijd het hele jaar een goede, vast prijs!

Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.

Sowieso dat de voucher goedkoper is incl ontbijt dan gewoon boeken lijkt me normaal. Ik Wil dat dit gecompenseerd wordt desnoods incl ontbijt 70 euro dus 10 goedkoper met voucher dan normaal zonder voucher.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 12 april 2018 om 15:07 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw melding op de website www.klacht.nl.
Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website.
Wij zouden u echter wel heel graag verder willen helpen.
Daarom verzoeken wij u ook vriendelijk een e-mail te sturen naar ons Contact and Support Center via e-mail adres [email protected]

Alvast bij voorbaat dank.

Team Fletcher Hotels

veronakje

Heeft op 12 april 2018 om 16:55 geantwoord

Heb ik al gedaan Staat ook in de klacht er werd gereageerd met ja soms valt een voucher in het nadeel uit en soms hebben de kanten voordeel met de voucher.

Alle klachten die gemeld zijn door