Klacht: Met Groupon coupon duurder dan zonder

op 15 juli 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Binnenkort ga ik vliegen dus heb ik een coupon gekocht voor parkeren op schiphol. Valet parking bij Euroland, wel wat duurder maar met een korting van Groupon, ach doe eens gek he ?

Blijkt dat als ik een reservering aanmaak ik zonder coupon nog goedkoper uit ben dan het bedrag dat ik in totaal moet afrekenen met coupon!!! Omdat ik natuurlijk al een coupon heb gekocht kan ik niets anders doen dan maar het hogere bedrag betalen. Dat is natuurlijk tegen het hele Groupon concept, het gaat om een kortingscoupon, geen opslagcoupon!
Groupon wilde een schriftelijke klacht, maar daar wordt vervolgens niet op gereageerd. Ook van Euroland krijg ik uitsluitend onbegrijpelijke teksten terug. Beetje mislukte actie (slechte marketing) of oplichterij?!

Het verschil (enkele euri) terug, maar het liefst nog reactie, krijg helemaal geen sjoege en dat vind ik slecht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 17 juli 2012 om 17:01 geantwoord

Op deze website kunnen wij klachten niet afhandelen zoals we dat zouden willen. Via onze eigen klantenservice kunnen we dit wel. Je kunt contact met ons opnemen via info@groupon.nl of telefonisch op 020 435 0369.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Groupon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door houtjet