Klacht: Met een kluitje in het riet

op 17 februari 2016 over DA Drogisterij in de categorie Drogisterijen

Voor mijn verjaardag in november had ik een DA cadeaubon van € 25,00 gekregen. Toen ik deze op 9 januari bij DA Werkman ”Gezondheidswinkel” in Dokkum wilde inleveren accepteerde de medewerkster deze niet. De bon was bij een andere DA winkel gekocht dus ik moest de bon maar bij die DA winkel proberen te leveren omdat deze daar was gekocht.

Inmiddels de bon bij de DA drogist in Damwoude zonder discussie ingeleverd en daar was men heel vriendelijk. Zij vertelde wel dat er veel meer klachten over Werkman waren. In het verleden kocht ik regelmatig veel producten bij Werkman Dokkum, maar ik zal in de toekomst dat zeker niet meer doen.

Wanneer Da Werkman de bonnen gewoon inneemt. Handelwijze is hoogst onbetrouwbaar

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DA Drogisterij in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DA Drogisterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DA Drogisterij

Heeft op 07 juni 2016 om 10:17 geantwoord

Een cadeaubon blijft onbeperkt geldig. Er mag wel een geldigheidsdatum op gezet worden om de klant te stimuleren de bon binnen deze termijn in te leveren, maar wettelijk gezien blijft de bon geldig. U kunt de cadeaubon dus nog steeds inleveren bij uw DA drogisterij. Via de site www.da.nl kunt u zien welke DA drogisterij het dichtst bij u in de buurt is.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door J.H. Scholte