Klacht: met de limburger op reis

op 21 juli 2017 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Limburger

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 21 juli 2017 om 13:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer ,mevrouw

Dank u wel voor het sturen van uw mail.
Via deze link : https://actie.limburger.nl/opreis komt u op de juiste pagina.
Gaarne deze invoeren in de adresbalk en niet via de google zoekpagina…

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd

Met vriendelijke groet,

P. Gennotte
Medewerker Backoffice - Klanten Service
De Limburger

Postbus 5100
6130 PC Sittard
+31 (0)46 411 76 00
backoffice@DeLimburger.nl
delimburger.nl

De Limburger is een uitgave van Media Groep Limburg

Alle klachten die gemeld zijn door mooi niet