Klacht: met abonnement kan ik niet bellen in buitenland

op 12 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn simkaart ging defect, nieuwe bij tele2 bestelt, 15 euro en 10 werkdagen verder kwam nieuwe sim.
precies op de dag dat we op vakantie gingen.
nu werkt de nieuwe sim niet in het buitenland.
Ja, ik heb al een 1 voor de pincode gezet
Ja, ik heb al meer dan 2 rekeningen voor dit abonnement betaald, maar het werkt niet.

Tele2niet per mail bereikbaar, ook niet op hun internationale 06-hulplijn, ja, “de wachttijd is langetr dan 10 minuten”

Gewenste Oplossing:

Gebruik buitenland inschakelen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 16 juli 2012 om 14:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Lastig dat er onduidelijkheid is ontstaan over bellen in het buitenland. Bij vragen of problemen met onze diensten kan contact opgenomen worden met de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Bij de klantenservice kunnen we er alles aan doen om een passende oplossing te bieden. Via de Virtuele Assistent is het mogelijk om een email te sturen of om te chatten met een medewerker.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door chris3