Klacht: MerwedeLingelijn

op 05 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nadat het al 2 jaar onbeschrijfelijk is hoe slecht deze Arriva trein aansluit op de NS treinen die stoppen te Geldermalsen zal ook ik maar weer eens een klacht plaatsen.

Het is op dit moment een graad of 2 buiten en om 20.41 komt mijn trein aan in Geldermalsen alwaar ik nog net de achterlichten van de Arriva trein aan de overkant van het perron kan zien verdwijnen aan de horizon. Er zit niets anders op dan weer een half uur te wachten op de volgende trein.

Hoeveel redenen hiervoor ook te bedenken zijn ik geloof niet dat hier niks aan te doen is. Of wel Arriva wil het niet, of wel het is trots op de lage waarderingen die het van reizigers krijgt.

Een verkleumde reizigee

Wanneer de Arriva trein een minuut of 5 later vertrekt vanaf station Geldermalsen

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 05 februari 2018 om 21:45 geantwoord

Beste Casperito

Wat jammer dat je je trein niet hebt gehaald door onze slechte aansluiting met de treinen van NS.

De MerwedeLingeLijn is een van de grootste puzzels op het Nederlandse spoornetwerk waarbij we rekening moeten houden met NS-aansluitingen, NS-treinen, aansluitingen met bussen en de veiligheid op het spoor in verband met enkel spoor. Hierdoor is het niet altijd mogelijk om aansluitingen te maken met NS-treinen.

Een kleine wijziging in de dienstregeling heeft grote gevolgen voor zowel de veiligheid op het spoor als de aansluitingen. Daarom is de kans klein dat we een wijziging als deze kunnen maken.

^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Casperito