Klacht: Merkwaardige mededeling als afsluiting van een Ideal betaling

op 08 juni 2021 over ING in de categorie Banken

Volgens onze gegevens heeft u geen autorisatie om deze betaling te doen. Terug naar webwinkel. Hulp; en deze werkt dan niet.
Datum:8-6-2021.
Dat lijkt nieuw maar in het verleden is dezelfde klacht ook al door anderen geuit.

1. Als er adequaat wordt geantwoord door Ing.
2. Een oplossing wordt gegeven.
3. De bereikbaarheid wordt vereenvoudigd dmv DM.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 09 juni 2021 om 09:24 geantwoord

Beste moutarde1,

Zojuist heb ik geprobeerd om je telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt. We nemen graag met je door wat de reden kan zijn dat je betaling niet is gelukt.

Je kunt hierover contact opnemen met onze klantenservice via een chat gesprek in Mijn ING of telefonisch via dit nummer 020 22 888 88. Mijn collega's zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 8.00 - 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 - 17.00 uur.

Vriendelijke groet,

Yvonne
ING Webcare

Heeft op 09 juni 2021 om 11:59 geantwoord

Contact loopt via een menu met teveel keuzes en te uitgebreide vraagstellingen waardoor je al snel afhaakt. Waar zijn de mensen van vlees en bloed gebleven??
Laat Ing hier een voorbeeld nemen aan de klantbehandeling van zorgverzekeraar DSW daar krijg je altijd een mens aan de lijn

Alle klachten die gemeld zijn door moutarde1