Klacht: Merk Brinckers fiets kapot. Wacht al weken op reparatieafspraak

op 02 juni 2021 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

1,5 jaar geleden een elektrische fiets gekocht van het merk Brinckers van € 2500 euro.
Na 5 maanden begon er al van alles te roesten, dit terwijl de fiets gewoon binnenstaat. Ook is het ontwerp gewoon slecht te noemen. Bij elke regenbui had ik een natte rug omdat het spatboord achter niet werkte zoals het zou moeten.
Toen ik de fiets net had leek het een goede fiets en heb de fiets aan mijn zus, vader en een vriendin aangeraden. Zij hebben de fiets ook gekocht met allerlei problemen erbij (accu die niet goed werkt, roest, verkeerd ontwerp spatbord achter).
Nu na 1,5 jaar dus, werkt de fiets helemaal niet meer vanwege een kapotte aandrijving. Ik heb een afspraak proberen te maken, maar als je eenmaal een fiets gekocht hebt, ben je daarna niet interessant meer blijkbaar, want ik wacht al 3 weken op een reparatieafspraak.

Telefonisch contact opgenomen, maar dan krijg ik te horen dat door corona iedereen gaat fietsen en dat het daarom heel erg druk is en ik geduld moet hebben.

Direct afspraak voor reparatie.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fietsenwinkel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Niklachy