Klacht: Merci Sven

op 02 maart 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 30 mei 2016 om 13:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Ledegen,

Zoals u zult weten heeft u uiteindelijk op 4 maart uw kaarten ontvangen.

Onze excuses voor de vertraging in de levering en het ongemak dat dit veroorzaakte.

Wij hopen u graag in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn. Ditmaal zonder vertraging.

Met vriendelijke groet,

Het team van TicketTribune

Alle klachten die gemeld zijn door Diet555