Klacht: Mercedes Automotions Roosendaal & Goes

op 22 september 2016 over Mercedes in de categorie Automerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mercedes roosendaal Automotions, heeft onderhoud gepleegd aan mijn voertuig met kenteken HN-841-T, ik wacht nu al 8 maanden op mijn auto . ik heb deze rijdende gebracht met een probleem van motormanagemant lampje die brandde, deze oorzaak zou de nokkenasversteller moeten zijn , mercedes roosendaal heeft deze gemonteerd, ik heb 1900€ betaald, gelijk na 20 km komt het motor lampje terug en de auto rijdt beroerder ,en slechter aan toe.

ze hebben wanprestatie geleverd, ik ben doorverstuurd naar goes automotions, deze hebben gezegd dat mogelijk iets met de inlaatspruitstuk aan de hand is,

na de onderhoud van goes is deze auto stilgevallen bij de monteur in goes,

ik heb deze auto rijdende gebracht zij hebben met mijn motor lopen spelen. ik ga hier een serieuze zaak van maken , ze nemen klanten tegenwoordig niet meer serieus, ik ben de dupe van de wanprestatie van mercedes

oplossing:?

Gewenste Oplossing:

ik heb een rijdende auto gebracht ik wil een rijdende auto terug
niet meer dan mijn recht
dit is logica

ik ga voor een motormanagement lampje naar mercedes
mercedes conclusie ze zeggen nokkenasversteller defect
ik geef akkoord voor reparatie. conclusie zei maken de motor defect !

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mercedes over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door yeral