Klacht: MENSEN KOOP HIER GEEN AUTO OF ONDERDELEN

op 16 juli 2012 over Luth Tangenberg in de categorie Autodealers

Heb al jaren mijn auto,s in onderhoud bij Tangenberg in Erica.
zo ook mijn Korando, honderden euro,s achtergelaten bij Tangenberg!
Enige weken terug werd het chassis afgesteld en er moest een olieslang vernieuwd worden, nog geen dag later heb ik schade aan de Korando en bel direkt Tangenberg op wat er is gebeurd, geen probleem meld * we zien je vanzelf weer, nog geen dag later krijg ik een nota in de bus chassis afstellen plus olie leiding/slang bijna 100 euro, bel ze direkt op haak wordt erop gegooid, nog een keer bellen, weer hoorn er op gegooid! ik stuur de nota terug met daarop geschreven het chassis afstellen betaal ik de slang niet zoals telefonisch besproken. wordt ik een dag later gelukkig gebeld door ene *? Ja moet ik je een mes op de keel zetten of zo dat je wel gaat betalen ik was compleet vd kaart en heb hem duidelijk gemaakt dat je niet zo met klanten omgaat!! en dat ik het gesprek op neem dan bind hij opeens in en meld ik stuur een creditnota.
Opgelost zou je denken, nu belt mn vader Tangenberg net dat hij een andere auto wil kopen, nee wordt er gezegd wij verkopen u geen auto had uw zoon de nota maar moeten betalen, echt hoor GEEN GOED WOORD VOOR OVER ik bel ze net gooien de haak erop, heb hun een email gestuurd hopelijk voor hun bieden ze hun excuus aan, MENSEN KOOP HIER GEEN AUTO OF ONDERDEEL ZE DREIGEN JE MET EEN MES OP DE KEEL TE ZETTEN!!

TANGENBERG ZIJN EXCUUS AANBIED EN EEN CREDITNOTA OPSTUURT ZOALS BELOOFD, EN OOK MIJN VADER EXCUSES AANBIED!!

Alle klachten die gemeld zijn door Prins Korando