Klacht: Klantenservice

YAB op 13 augustus 2020 over Mens Health in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb inmiddels op twee manieren mijn adreswijziging doorgegeven, eerst via de mail en toen ik daar geen reactie op kreeg, ook telefonisch. Tot op heden nog geen enkele keer het tijdschrift ontvangen op het nieuwe adres. Vervolgens wordt er wel gewoon geld afgeschreven terwijl ik daar nooit toestemming voor heb gegeven en ik bovendien al maanden geen tijdschrift ontvang.
Wanneer ik telefonisch een klacht indien, word ik ontzettend onvriendelijk te woord gestaan. Wanneer ik deze zelfde klacht via de mail indien, krijg ik al helemaal geen reactie.
Ik vind dit geen manier van omgaan met je klanten.

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dat Men`s Health dit op een goede manier op kan lossen, want op deze manier hoef ik geen lid meer te zijn.
En dat er een oplossing komt voor het zomaar afgeschreven geld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mens Health

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mens Health nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door YAB