Klacht: Meningsverschil over factuur

op 06 oktober 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Een bij Van Dijk gehuurd studieboek was al van plakband voorzien toen we het ontvingen. Aan het einde van het studiejaar was het boek dusdanig van kwaliteit dat het (volgens Van Dijk) niet meer voor verhuur geschikt was. Wij hebben een factuur gehad ter hoogte van de waarde een geheel nieuw boek. Dat vind ik niet redelijk. Mijn zoon kan niet meer schade aan het boek hebben aangericht dan de waarde ervan op het moment dat wij het hebben ontvangen. En het boek was toen allesbehalve nieuw.
Meerdere keren heb ik telefonisch en schriftelijk contact gehad met Van Dijk hierover. Daarbij ben ik tot drie keer toe verkeerd ingelicht. Nu wordt niet meer inhoudelijk gereageerd maar wel gedreigd met een incassobureau.

Ik heb aangeboden een bedrag van €31,10 te vergoeden, gebaseerd op de geschatte dagwaarde van het boek bij ontvangst. Als dit aanbod wordt geaccepteerd ben ik tevreden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door O. Klant