Klacht: meneer die de klus doet waardeloos gedaan douchescherm kapot, puinhoop

laurien0404 op 21 oktober 2017 over Klusup in de categorie Aannemers

Ik heb via klusup twee keer een klusjes man aangevraagd, meneer 1 zou op donderdag een douchescherm komen ophangen, 6 dezelfde lampen een kast in elkaar zetten (bouwpakket) en paneel gordijn rails ophangen.
er was gevraagd of er iemand bij kon zijn ivm gewicht van douchescherm, prima ik heb mijn vader gevraagd om erbij te zijn. meneer heeft het gepresteerd om het douchescherm niet goed op te hangen waardoor het in 10.000 stukjes is geknapt. verder moest hij een paar lampjes ophangen heeft hij er 2 opgehangen, schots en scheef!!! en een kast half in elkaar gezet. Meneer is daarna ook nog eens van de trap af gevallen en uren eerder met de klus gestopt, met als gevolg dat de meneer vrijdag al het werk heeft moeten doen en iik voor die meneer die meer uren heeft gemaakt veel meer heb moeten betalen.

Meneer R. Kuijt weigert zijn aansprakelijkheidsverzekering aan te wenden voor het douchescherm en ik vind het meer dan normaal dat ik niet voor iemand ga betalen die meer kapot heeft germaakt dan gemaakt. meneer weigert toe te geven echt prut werk. klusup doet er weinig mee, behalve het mailtje doorzetten.

scherm vergoedt via de aansprakelijkheidsverzekering van deze meneer.

ik ga niet voor 5 uur betalen, aangezien hij alleen kast half in elkaar gezet heeft wat een beetje goed is. 2 uur wil ervoor betalen en niet meer!

Alle klachten die gemeld zijn door